Kvalitétspolicy
• Vårt agerande, våra antaganden och alla våra produkter, installationer, entreprenader och service ska uppfattas som uttryck för kvalitét.
• Vi ska alltid eftersträva att infria behov och förväntningar från våra kunder och andra intressenter genom kundutbildning, informationsmöten mm. så att de alltid känner fullt förtroende för oss som leverantör och samarbetspartner.
• Alla medarbetare ska ha en anpassad utbildning för sina arbetsuppgifter och känna till vår kvalitetspolicy och aktivt bidra till att våra mål uppfylls samt att vår verksamhet, våra rutiner och arbetssätt ständigt förbättras.
• Vi arbetar aktivt med kompetensutveckling för all personal.
• Genom arbete med pilotprojekt där nya produkter och lösningar integreras strävar vi efter optimal funktion som hela tiden skall förbättra vår kvalitét.
• Service är en viktig del i vårt kvalitetstänkande och vi arbetar aktivt med förslag till servicekontrakt så att kunden skall känna sig trygg med sin anläggning.
Vid frågor gällande våra policys och certifieringar
Kontakta vår Kvalitet-, miljö- och arbetsmiljösamordnare
Frida Widlund, 070 735 0282, frida.widlund@styrteam.se